Prowadzenie stron internetowych cena

Prowadzenie stron www

Posiadasz już stronę internetową? Chcesz ją na bieżąco rozwijać, dodawać nowe oferty, aktualności? Nie masz jednak czasu, chęci lub umiejętności na samodzielne zarządzanie stroną? Oferta abonamentowa jest stworzona dla Ciebie.

Obsługa stron internetowych w ramach pakietu abonamentowego

Zajmujemy się profesjonalną administracją firmowych stron www. W ramach miesięcznego planu abonamentowego:
  • zarządzamy stroną internetową, aktualizujemy treści, dodajemy aktualności, aktualizujemy ofertę itp.
  • dokonujemy drobnych zmian graficznych (np. zmieniamy kolory, czcionkę, wprowadzamy nieznaczne zmiany w układzie graficznym strony itd.)
  • zapewniamy wsparcie techniczne – coś przestało działać? Zajmiemy się tym!
  • możemy także utrzymywać stronę na naszych serwerach (hosting w cenie)

Administrowanie firmową stroną internetową – dla kogo?

Pakiet abonamentowy, to idealne rozwiązanie dla firm, które nie chcą tracić czasu na samodzielną aktualizację witryny. To rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy wolą skupić się na tym, na czym znają się najlepiej – na prowadzeniu swojego biznesu. Natomiast kwestie związane z obsługą firmowej strony wolą powierzyć specjaliście.

Ile kosztuje prowadzenie strony internetowej?

Najczęściej, koszt wynosi tylko 69 zł netto miesięcznie. Stawka ustalana jest indywidualnie, zależy m.in. od rodzaju używanego systemu CMS, liczby aktualizacji, ich czasochłonności. W zdecydowanej większości przypadków, zamykamy się w kwocie 69 zł netto miesięcznie. Wystawiamy faktury VAT.

Jak to działa?

Korzystając z naszej usługi administracji stroną firmową, jeżeli chcesz coś zmienić, dodać, zaktualizować, wystarczy, że prześlesz nam emaila z materiałami lub odpowiednią dyspozycją zmian. Resztą, zajmiemy się sami. To bardzo wygodne i proste rozwiązanie.

Dlaczego warto systematycznie aktualizować swoją stronę www?

W chwili obecnej wiele firm, albo w ogóle nie wprowadza żadnych aktualizacji, albo całą swoją aktywność skupia na firmowym profilu na Facebooku. I jedno i drugie rozwiązanie nie jest korzystne.

Zamieszczając różnego rodzaju aktualności, informacje na Facebooku, budujemy wartość tego portalu. Wzbogacamy treści, podnosząc tym samym pozycję FB w wyszukiwarce Google. Oczywiście, obecność na FB jest korzystna, jednakże nie możemy także zapominać o firmowej stronie www. Im więcej ciekawych materiałów zamieścimy na własnej stronie internetowej, tym chętniej witryna będzie odwiedzana a także tym łatwiej będzie ją znaleźć w Google.

Aktualizując swoją witrynę:

  • wzmacniasz jej pozycję w Google. Jeżeli umieścisz tam ciekawe informacje, których szukają Twoi Klienci, wyszukiwarka Google, będzie odsyłała także na Twoją stronę. Dla Google najważniejsza jest jakość Twojej strony. Umieszczając na niej ciekawe informacje, budujesz tę jakość.
  • sprawiasz, że Klienci będą chcieli na bieżąco zaglądać na Twoją witrynę. Będą bardziej skłonni śledzić nowości, przeglądać ciekawe dla nich informacje. Im częściej Twój Klient będzie zaglądał na Twoją witrynę, tym częściej będzie u Ciebie zamawiał.
  • dodając aktualności, aktualizując ofertę, dodając referencje, zdjęcia do galerii, informacje o promocjach sprawiasz, iż Klient będzie odnosił wrażenie (jak najbardziej prawidłowo), że w Twojej firmie dużo się dzieje, mocno się rozwija i warto robić z Tobą interesy

Jakie materiały warto na bieżąco dodawać na swoją stronę?

  • informacje o nowościach
  • informacje o promocjach i ofertach specjalnych
  • aktualności i ciekawe wydarzenia
  • materiały specjalistyczne, informacje, które szukają Twoi Klienci
  • referencje Klientów
  • realizacje (portfolio)

Jak możemy zacząć?

Zadzwoń pod numer 537 809 904 lub wyślij zapytanie aby dowiedzieć się więcej. Zapraszamy serdecznie.

Skontaktuj się z nami ►