Wstępna optymalizacja pod kątem Google

Badania pokazują, iż już ponad 97 % Polaków korzysta z wyszukiwarki Google. Ruch, który generuje ta wyszukiwarka na milionach witryn jest ogromny. Klienci korzystający z Internetu, którzy są zainteresowani jakimś produktem czy usługą swoje pierwsze kroki kierują właśnie do tej wyszukiwarki.

Znacznie tego narzędzia w internetowym biznesie jest wręcz ogromne. Największą zaletą tego rozwiązania jest to iż Klienci sami szukają towaru czy usługi, są więc nim zainteresowani. Nie są to więc natrętne reklamy czy uciążliwe banery reklamowe.

Dodanie Twojej strony do wyszukiwarki Google

Obecność firmy w wyszukiwarce internetowej Google jest wręcz obowiązkiem. Korzystając z tej usługi dodamy Twoją firmową stronę www do indeksu wyszukiwarki Google. Samo dodanie do indeksu to dopiero początek. Badania pokazują, że gdy użytkownik chce wyszukać dany towar czy usługę wpisując w Google frazę np. „fryzjer Łomża”, tak naprawdę zagląda jedynie na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Tylko nieliczny odsetek klientów zagląda na dalsze strony.

Należy więc dążyć do tego aby Twoja witryna znalazła się na pierwszej stronie. Pojawienie się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, wcale nie jest jednak łatwe. Tak jak na „tradycyjnym rynku”, tak i w wirtualnej wyszukiwarce Google, mamy do czynienia z ogromną konkurencją. Dlatego też aby zwiększyć szansę pojawienia się Twojej strony wysoko w wynikach wyszukiwania Google, wstępnie zoptymalizujemy Twoją stronę. Co oznacza optymalizacja?

Ustalenie słów kluczowych

Przede wszystkim pomożemy Ci określić słowa kluczowe, czyli frazy, które Twoi potencjalni Klienci wpisują do wyszukiwarki chcąc kupić towar czy usługę, którą sprzedajesz. Nie jest to zadanie łatwe, ponieważ w języku polskim frazy można wpisywać na bardzo wiele sposobów.

Wpisanie słów np. „fryzjer Łomża”, „Łomża fryzjer”, „fryzjer w Łomży”, może spowodować, iż zostaną wyszukane zupełnie różne strony. Nie mówiąc już o innych odmianach np. „salon fryzjerski Łomża” czy tez o często pojawiających się literówkach np.” fryzjer łomza” itd. Pokażemy Ci, jak eksperymentować i szukać najskuteczniejszych fraz.

Dodanie słów kluczowych do Twojej witryny

Gdy słowa kluczowe zostaną określone, dodamy je do Twojej witryny, zarówno w meta tagach, czyli kodzie strony niewidocznym dla użytkownika ale widocznym dla wyszukiwarek jak i w treści Twoich stron www. Wszystkie te działania z pewnością pomogą zaistnieć Ci w Google i docelowo pozyskiwać bezpłatny ruch na Twoją witrynę.

Należy pamiętać jednak, że jest to proces długotrwały. Google zwraca uwagę na wiele czynników w tym na wiek witryny. Dodatkowo minie nieco czasu zanim przekonasz się, które ze słów kluczowych są naprawdę skuteczne. Trzeba będzie nieco poeksperymentować. Warto jednak to robić, potencjalne korzyści są ogromne. Jest to świetny kanał pozyskiwania Klientów.

Skontaktuj się z nami