Kampania reklamowa Google

Standardowa reklama taka jak np. ulotka, plakat, reklama telewizyjna, baner reklamowy, ma tę wadę, iż oglądają ją wszyscy. Najczęściej (w 99,999999% przypadków) jest ignorowana, gdyż jest wyświetlana osobom niezainteresowanym.

Oczywiście, pewna, bardzo niewielka grupa osób, po obejrzeniu reklamy uzna, że w sumie, takiego produktu teraz potrzebuje, jednakże z uwagi na niską skuteczność, nakłady reklamowe potrzebne na pozyskanie jednego Klienta, zwykle muszą być duże.

Ikonaprowadzimy kampanie reklamowe w Google

Kampania reklamowa google
wzory

W jaki sposób łatwiej pozyskać nowe zlecenie / sprzedać produkt?

Z doświadczenia wiemy, że znacznie łatwiej, pozyskać nowego Klienta, w momencie, w którym sam szuka określonego produktu / usługi. Dotarcie do osoby w takim momencie, w przypadku standardowej reklamy jest niezwykle trudne.

Wyszukiwarka Google

Google, to jedno z niewielu miejsc w którym reklamy są wyświetlane Klientom, którzy właśnie w tej chwili szukają produktu/usługi. Oznacza to, że ich skuteczność może być dużo większa, niż w przypadku klasycznych form reklamy.

Wyniki naturalne a reklamy

Wpisując niemal dowolną frazę do Google, na górze wyników wyszukiwania oraz po prawej stronie pojawiają nam się reklamy. Poniżej mamy wyniki organiczne. Oczywiście, najkorzystniejszym rozwiązaniem, byłoby się znaleźć na szczycie wyników organicznych wyszukiwania. Jednakże, im większa konkurencja na rynku, tym trudniej tego dokonać.

Szczególnie, gdy musimy konkurować z dużymi firmami, lub firm na rynku jest bardzo wiele i każda z nich oczywiście, chce być na szczycie wyników wyszukiwania. Często więc, aby znaleźć się wyżej w Google, potrzeba wiele czasu i pieniędzy na promocję. Oczywiście, pozostałe firmy konkurencyjne, które stracą pozycję, będą chciały ją odzyskać. Pozycjonowanie w Google, to w zdecydowanej większości przypadków, niekończąca się praca.
wzory
Drzewo z literami

Prowadzimy kampanie reklamowe

Mechanizm działania reklam w Google, jest prosty. Umieszczamy reklamy w Google w postaci linków, a następnie gdy Klient kliknie na link, i wejdzie na Naszą stronę, z naszego konta w Google pobierana jest określona kwota np. 1 zł. I tak aż do wyczerpania budżetu.

Ile to kosztuje?

Kampanię reklamową, możecie Państwo prowadzić sami, lub też możecie ją zlecić specjaliście. Miesięczny koszt prowadzenia kampanii w Biznes Praktycznie to tylko 150 zł netto (to nasze wynagrodzenie). Do tego doliczamy koszt samej kampanii (wynagrodzenie dla Google).

Ile ten koszt wynosi? Tyle ile Państwo chcecie. Sami Państwo określacie kwotę, którą chcecie przeznaczyć na kampanie. Klienci będą klikać w linki, a środki za każde jedno kliknięcie będą pobierane z Państwa budżetu, tak aż do jego wyczerpania. Jeżeli np. jedno kliknięcie kosztuje nas 1 zł, a wpłaciliśmy 200 zł. Możemy szacować, że będziemy mieli 200 wejść na stronę.

Na czym polega prowadzenie kampanii?

Przede wszystkim zaczynamy od stworzenia reklam, słów kluczowych, oraz słów wykluczających. Generalnie, zaczynamy od przygotowania wszystkiego. Po uruchomieniu kampanii, średnio co dwa tygodnie badamy jej efektywność. Sprawdzamy, ile zapłaciliśmy za jedno kliknięcie, przygotowujemy raport, dodajemy nowe słowa wykluczające, dostosowujemy stawki. Sprawdzamy, czy naszą reklamę zobaczyli Klienci, którzy rzeczywiście szukają produktu, lub usługi którą Państwo oferujecie.

Dążymy do tego, aby jak najlepiej wykorzystywać budżet reklamowy. Aby jak najmniej płacić za reklamę, oraz aby jak najwięcej pozyskiwać wejść na stronę.
wzory

PRZYDATNE INFORMACJE

Często zadawane pytania

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zapraszamy serdecznie do kontaktu.

Ile kosztuje jedno kliknięcie?

Bardzo różnie. Cena uzależniona jest od kliku czynników, przede wszystkim od konkurencji. Jest to pewien rodzaj licytacji. Jeżeli firma X da 1zł a firma Y da 1,2 zł, to reklama firmy Y w większości przypadków pojawi się wyżej niż reklama firmy X. Firmy, przebijają więc stawki. To główny czynnik określający cenę za jedno kliknięcie.

Sprawę komplikuje fakt, iż różne słowa kluczowe mogą mieć różną cenę za jedno kliknięcie. Na szczęście, dzięki temu, przy mniejszym budżecie, możemy promować się na mniej konkurencyjne frazy. Koszt pojedynczego kliknięcia, będzie niższy. Zwykle nie dowiemy się jaki jest rzeczywisty koszt, dopóki nie uruchomimy kampanii.

Jak długo muszę prowadzić kampanię?

Tyle ile Państwo chcecie. Nie ma tu żadnego minimum czy maksimum. Reklama jest tak długo wyświetlana, do póki są środki w budżecie. My ze swojej strony pobieramy opłatę miesięczną, za okres w którym prowadzimy kampanię.

Czy otrzymam fakturę?

Tak, otrzymacie Państwo fakturę bezpośrednio od Google za budżet reklamowy (można ją pobrać z konta w Google), a także od nas za prowadzenie kampanii..

Czy kampania reklamowa na pewno zadziała?

Nikt tego niestety nie jest w stanie przewidzieć. Bardzo dużo zależy od konkurencji a także naszej oferty oraz branży. U większości Naszych Klientów, kampanie reklamowe się sprawdzają, jednakże u niektórych nie przyniosły oczekiwanego rezultatu. Jedno jest pewne, jeżeli nie spróbujemy, to się tego nie dowiemy.

Czy mogę prowadzić kampanię samodzielnie?

Tak oczywiście jest to możliwe. Problem tylko w tym, że to najczęściej okazuje się bardzo nieskuteczne. Przedsiębiorcy tracą pieniądze i zrażają się do tej formy reklamy.

Aby kampania była skuteczna musi przyciągać pożądaną grupę klientów. Bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu kampanii, zazwyczaj przedsiębiorcy wykorzystują budżet nie osiągając praktycznie żadnych korzyści. Dlatego też warto powierzyć prowadzenie kampanii reklamowej firmie, która wie w jaki sposób najlepiej wykorzystać Twój budżet reklamowy.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

W jaki sposób zacząć?

Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani lub zdecydowani, to serdecznie zapraszam do wysyłania zapytań na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Tak jak zawsze, chętnie odpowiem na każde pytanie. Jestem do Państwa dyspozycji.

4Zamów bezpłatną wycenę

Zamów bezpłatną wycenęx

Zadzwoń pod numer +48 537 809 904, wyślij maila: kontakt@biznespraktycznie.pl albo wypełnij poniższy formularz. Zazwyczaj odpowiadamy w przeciągu 60 minut w dni robocze.

Wyślij zapytanie

Dziękujemy za wysłane zapytaniex

Dziękujemy za przesłane zapytanie. W godzinach pracy zazwyczaj odpowiadamy w przeciągu kilku godzin.

Zapraszamy także do kontaktu telefonicznego:
+48 537 809 904.

zamknij okno wyślij nową wiadomość

Uwaga - Wystapił błądx



Wystąpił błąd podczas wysyłania formularza. Prosimy o kontakt bezpośrednio na maila: kontakt@biznespraktycznie.pl lub o kontakt telefoniczny: +48 537 809 904.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

zamknij okno

4CzatZamów bezpłatną wycenę